Допомога у підборі Перегляд відгуків
important_message Шановні клієнти, за допомогою Viber або Телеграм ми ТІЛЬКИ консультуємо з приводу покупки. Оформити замовлення можна ТІЛЬКИ на сайті або в телефонному режимі! Графік роботи у святкові дні
Дзвінки безкоштовні по всій Україні
Русский Українська
Шановні клієнти, за допомогою Viber або Телеграм ми ТІЛЬКИ консультуємо з приводу покупки. Оформити замовлення можна ТІЛЬКИ на сайті або в телефонному режимі! Графік роботи у святкові дні

Умови покупки

Зверніть увагу: zapchasti.lviv.ua/ua є посередниками в процесі доставки товарів, ми не продавці конкретних лотів і товарів.

Як зробити замовлення?

  1. В меню сайту виберіть авто або мотозапчастини.
  2. У фільтрі зліва оберіть марку, модель і тип необхідної вам запчастини. Обов'язково натисніть кнопку "Виконати пошук"
  3. Натисніть на товар, який сподобався, щоб ознайомитися з його розширеними характеристиками.

Максимально детально про те, як знайти потрібні запчастини можна дізнатися, перейшовши за посиланням (Відео інструкція).

Як оформити покупку на сайті?

  1. Скористатися кнопкою "Замовити в один клік". Після введення номера телефону ваше замовлення автоматично піде в обробку. Це зручно, якщо потрібно купити всього одну запчастину і немає часу для заповнення різних форм.
  2. Купити через кошик, для цього в картці товару натисніть кнопку "Купити". Товар буде автоматично доданий в кошик, а ви зможете продовжити покупки. Щоб перейти в "Кошик" натисніть на його значок в правому верхньому куті. Для оформлення замовлення натисніть "Оформити замовлення", заповніть всі необхідні поля, виберіть спосіб доставки, спосіб оплати та натисніть кнопку "Зробити замовлення".

Як оплатити замовлення?

  1. Ви можете внести передоплату за замовлення готівкою через будь-який термінал України.
  2. Оплатити онлайн через Приват24 або WAYFORPAY.

Інструкції по оплаті товару в Приват24 (з комп'ютера і з мобільного), і в терміналі

УВАГА! На сайті обов'язкова 30% - 100% передоплата, залишок суми оплачується після прибуття товару на склад кур'єрської служби. Вартість замовлення - це вартість товару без урахування доставки по Україні.

Доставка по Україні здійснюється зручним для Вас способом. Згідно з тарифами зазначеним на сайті компанії-перевізника. Більше про доставку запчастин по Україні можна прочитати тут.

Гарантії доставки та повернення товару

Будучи посередниками в доставці товару, ми можемо гарантувати тільки доставку товару згідно з описом на сайті-продавця. Прохання уточнювати всі технічні характеристики, питання сумісності, стану товару і т.д. до замовлення. Ми не надаємо додаткових гарантій на доставлений в Україну товар.

Гарантії на товар відповідають гарантіям, які надає продавець (14 календарних днів з моменту покупки в Польщі! Включаючи доставку з Польщі до Львова і по Україні, а також термін зберігання на пошті). Саме тому дуже важливо вчасно забрати посилку, адже у Вас залишається всього від 3 до 5 днів на перевірку робочого стану запчастини!

У разі перевищення терміну гарантії повернення або обмін неможливий!

Умови повернення товару або відшкодування його вартості

Повернення товару продавцю гарантоване у випадках, коли:

  • була допущена помилка, при якій отриманий товар або запчастина явно відрізняються від замовлених;
  • була допущена помилка, при якій продавцем був відправлений товар з дефектом, який неможливо усунути. Ця умова НЕ поширюється на електронні, електричні, механічні деталі, а також товари, яким необхідні високоточні вимірювання.

Можливе повернення товару без вказівки причин. В такому випадку покупцю повертається тільки 50% вартості, за умови збереження товарного вигляду запчастин. При отриманні неробочого електронної запчастини чи товару, який містить електричні та механічні складові, повернення здійснюється після узгодження з продавцем.

Вартість повернення товару повністю оплачується покупцем (доставку з України в Польщу і з Польщі в Україну, плюс ввезення і вивезення товару).

Повернення неможливе, якщо:

  • відсутній чек або супровідна документація;
  • товар був невірно підібраний покупцем;
  • відсутня оригінальна упаковка (коробка).

Посередник не несе відповідальності, якщо клієнт не точно вказав потрібну комплектацію, розмір, колір, кількість запчастин і т.д.

Наше щире бажання - допомогти Вам, щоб Ви стали нашим постійним клієнтом, і з радістю рекомендували нас своїм друзям!

Не знайшли, що шукали?
Подзвоніть, або напишіть у будь-який доступний месенджер!
Ми швидко допоможемо знайти і підібрати потрібні запчастини.
phones 068 316 2908 phones 068 316 2909 phones 063 216 8810 phones 066 107 2643
phones 0800 337 571 Дзвінки безкоштовні по всій Україні
Не показувати більше це вікно